Różana 5, 25-729 Kielce
41-240-60-25

SERWIS, NAPRAWA URZĄDZEŃ

U NAS NAPRAWISZ

Drukarki (m. in. HP, Lexmark, Canon, Samsung, Brother, Epson, OKI, Konica Minolta, Kyocera)
Kserokopiarki (Konica Minolta, Sharp, Canon)
Niszczarki
Drukarki termiczne i specjalistyczne(Zebra, Citizen, Epson, BIXOLON)
Plotery (HP, Summa, Brother)

Jak wygląda proces naprawy w naszym serwisie? Zapraszamy na nasz profil na Facebooku.
Wszystko zaczyna się od dostarczenia sprzętu do naszego serwisu, technik przyjmuje urządzenie z opisem usterki i wydaje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy. Następuje proces sprawdzenia przyczyn usterki i wycena kosztów ewentualnej naprawy. Po ustaleniu kosztorysu informujemy klienta i po otrzymaniu zgody przystępujemy do pracy.

REGULAMIN SERWISU CHROMATIKA

- Serwis Drukarek CHROMATIKA wykona nieodpłatną ocenę kosztów naprawy dostarczonego sprzętu.
- Serwis Drukarek CHROMATIKA zrealizuje naprawę zatwierdzoną przez Klienta z należytą starannością gwarantującą prawidłowe działanie sprzętu.
- W przypadku zaschniętych głowic, Serwis Drukarek CHROMATIKA informuje, że próba udrożnienia głowicy może zakończyć się niepowodzeniem i jej całkowitą nieużytecznością. Próba udrożnienia podejmowana jest na pełną odpowiedzialność Klienta.
- W przypadku uszkodzeń elektronicznych (płyty główne itp.) Serwis Drukarek CHROMATIKA informuje, że próba naprawy może zakończyć się niepowodzeniem i jej całkowitą nieużytecznością. Próba naprawy podejmowana jest na pełną odpowiedzialność Klienta
- Serwis Drukarek CHROMATIKA udziela 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę, oraz gwarancji na wykorzystane części (zależnej od producenta).
- Sprzęt należy odebrać najpóźniej do 1 miesiąca od daty zakończenia zlecenia. Po tym terminie naliczane będą opłaty magazynowe w wysokości 5 zł netto / dzień.
- Sprzęt nieodebrany po 3 miesiącach od daty zakończenia zlecenia, przechodzi na własność zleceniobiorcy.
- Potwierdzenie uprawnia do odbioru sprzętu tylko w godzinach otwarcia serwisu. Potwierdzenie jest jedyną podstawą do wydania sprzętu przez serwis. Serwis nie odpowiada za ewentualne skutki wynikłe ze zgubienia potwierdzenia.
- W przypadku zgubienia potwierdzenia jedyną osobą uprawnioną do odbioru jest osoba zgłaszająca sprzęt do naprawy. Sprzęt zostaje wtedy wydany po okazaniu dowodu tożsamości osoby odbierającej
- Zlecając wykonanie wyceny Klient akceptuje powyższy regulamin.

SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY

BEZPŁATNA WYCENA NAPRAWY
Ekspertyza GRATIS! Nawet w przypadku rezygnacji z naprawy, ekspertyzę z wyceną otrzymujesz od nas GRATIS! Bez haczyków i ukrytych kosztów!

Po sprawdzeniu sprzętu dostaniesz informację o koszcie naprawy. Dopiero po akceptacji przystępujemy do działania.
Nasza lokalizacja
Różana 5, 25-729 Kielce
41-240-60-25
serwis@chromatika.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
Sobota, Niedziela Zamknięte